Weronika

piątek, 14 sierpnia 2015

Imperium Mako


Jak wspomniałem wcześniej, rozrastam się. Czyli poza przybieraniem na wadze (tak naprawdę powinno być na "masie ciała" - zapytajcie dowolnego fizyka, to Wam wytłumaczy), przybieram także na stronach umożliwiających kontakt z moim zajęciem.
Najnowszym nabytkiem jest Facebook, przed którym tak długo się broniłem. Jak dotychczas moje doświadczenia z zakładaniem fanpage'a spowodowały, że użyłem najpopularniejszego w rodzinym języku słowa na "k" tyle razy, co zwykle przez pół roku. Ale może z czasem jakoś się ogarnę. A jeśli nie, to zniknę stronę i już.
Bez zaskoczeń co do nazwy: znajdziecie mnie pod: https://www.facebook.com/poczytajmimako

3 komentarze:

  1. Witam

    Co tutaj taka cisza?
    Wszyscy się na facebooka przenieśli?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet jeśli, to zaraz wrócą :-) A cisza, bo ja zająłem się nagrywaniem, a nie pisaniem. Ale za chwilę to się zmieni :-)

      Usuń
  2. Chciałam podziękować za udostępnienie nagranych powieści - aktualnie odsłuchałam Pierumowa Ostrze elfów i Czarną włócznię. Jestem pod wrażeniem, że jest jeszcze ktoś komu "się chce" robić coś tak pożytecznego, ważnego. Pozdrawiam serdecznie - wdzięczna wiekowa emerytka Anna

    OdpowiedzUsuń