Weronika

środa, 22 lipca 2015

Graficy, fotograficy, malarze, rysownicy... do dzieła

Przypominam o inicjatywie zastępowania standardowych okładek książkowych w moich audiobookach Waszymi kreacjami.
Jestem za połową "Cieni Imperium" z uniwersum Gwiezdnych Wojen. Do zakończenia pewnie około tygodnia.
Następna w kolejce będzie "2010: Odyseja kosmiczna".

LICZĘ NA WAS! To może być coś znacznie cenniejszego od mojego mamrotania, bo to prawdziwa kreacja, a nie działanie odtwórcze.

Tylko trzy elementy obowiązkowe: imię i nazwisko autora, tytuł książki i dopisek "czyta mako_new".

4 komentarze:

  1. Chciałem jeno powiedzieć, że uwielbiam Twoje audiobooki. Dziękuję. Postaram się wesprzeć Weronikę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak trzymaj! We wspieraniu i w uwielbianiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mam przesłać swoje "prace". Są to trochę lub bardziej przerobione oryginalne okładki książek ułożone w pewien wzór graficzny. Mam tego dość sporo, oczywiście na własny użytek, ale mogę się tym podzielić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mail: magrze(at)o2.pl lub wrzuć na jakiś hosting i daj link

      Usuń