Weronika

poniedziałek, 29 czerwca 2015

JEDYNA, NIESAMOWITA OKAZJA ZDOBYCIA CZAPKI OKOLICZNOŚCIOWEJ!!!!!

Kochani,
Być może pamiętacie post i dyskusję dotyczącą makogadżetu. Jak to zwykle bywa: góra urodziła mysz :-D
Rodzina stwierdziła, że odtwarzacz mp3 w kształcie holocronu jedi, służący jako zakładka do książki i wyposażony w czołówkę do biegania w nocy jest co prawda pomysłem imponującym, ale w sumie mało praktycznym. A tymczasem słońce świeci coraz intensywniej, przed promieniami UV trzeba się chronić, i czapka z daszkiem by się przydała.
Dokonałem odpowiedniego zamówienia, otrzymałem nie do końca to, o co mi chodziło, zaopatrzyłem rodzinę (wyglądamy teraz jak grupa kolonijna na zwiedzaniu Wawelu), i to co zostało oddaję do Waszej dyspozycji. Oczywiście mój szatański plan dotyczy odzyskania kasy włożonej w produkcję ;-).
Czapek jest osiem (tak wyszło). Każda jest biała, uniseks, w rozmiarze uniwersalnym (od mojej głowiny do głowiszcza mojej ukochanej wraz z kokiem). Czapki są numerowane: od 1 do 8.
Oto jak wyglądają:
Pniak i kwiaty nie są częścią oferowanego towaru ;-)

Dziś (29.06.2015) o godzinie 18.00 na Allegro pojawi się odpowiednia aukcja. Jej adres podam także o 18.00, bo do tego czasu aukcja na adres tymczasowy, choć numer (5497361260) nie powinien już ulec zmianie.
Ponieważ Allegro nie daje już możliwości aukcji wieloprzedmiotowej, aukcja dotyczy formalnie 1 sztuki, o numerze 1. Zwycięzca aukcji dostaje czapkę nr 1 w zwycięskiej cenie. Kolejnych siedmiu licytujących dostaje kolejne czapki (nr 2, 3,... 8) w cenie równej swojemu maksimum zgłoszonemu w licytacji + koszty przesyłki (koperta bąbelkowa + nadanie = 8 zł). W związku z tym, tylko zwycięzca będzie miał możliwość skorzystania z PayU i finalizacji transakcji w ramach systemu Allegro, pozostali dostaną maila z instrukcjami.
Aukcja potrwa do 9 lipca - oczekuję niesamowitych emocji.
Licytując, pamiętajcie, że istnieją grosze, a nie tylko pełne złotówki :-). Chciałbym zobaczyć ten zacięty wyścig między Anonimowym a Anonimowym: 10,01 - 10,02 - 10,03... Kto da więcej?
Do zabawy :-)

Link do aukcji: http://allegro.pl/czapka-limitowana-nr-1-i5497361260.html

4 komentarze:

  1. Cześć :)

    Po wyczytaniu (a głównie wysłuchaniu w Twoim wykonaniu) Lema bardzo długo czekałam na jakąś książkę, która równie ciekawie przedstawi koncepcję pierwszego kontaktu. Przeczytałam ostatnio „Ślepowidzenie” Petera Wattsa, w końcu coś fajnego w tej materii! Nie wiem, czy miałeś okazję już czytać, ale dla mnie książka jest naprawdę intrygująca. Przede wszystkim bardzo dobrze buduje klimat. Ma tylko jeden mankament – jest książką a nie wersją audio czytaną przez Ciebie :)

    Słuchając czytanych przez Ciebie książek wyrobił mi się odruch – Twój głos=dobre scifi / dobre scifi=Twój głos. Codziennie spędzam dwie godziny na rowerze (w drodze do pracy i powrotem) słuchając sci-fi w Twoim wykonaniu i jest to najfajniejsza część mojego dnia. „Ślepowidzenie” jest właśnie książką, która wymaga Twojego głosu. Szczerze powiedziawszy uważam to za stratę, że musiałam czytać ją z papieru. Bardzo chciałabym, żeby powstała Twoja wersja.

    Chętnie prześlę Ci mój egzemplarz książki do przeczytania, może „Ślepowidzenie” spodoba Ci się na tyle, żeby je nagrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałem o tej książce już tyle, że chyba rzeczywiście muszę ją przeczytać i sprawdzić na własne oczy :-)

      Usuń
    2. Dzięki za ofertę przesłanie książki. Mam wersję elektroniczną, jeśli będzie mi potrzebna papierowa, odezwę się.

      Usuń
  2. Dzięki za suwenira! Co prawda trochę nie mój styl - w czapce z daszkiem wyglądam równie źle gdy jest skierowany do przodu, do tyłu, albo w bok. Na pewno jednak znajdzie jakieś mniej lub bardziej dumne miejsce w szafie, ale i kilka okazji do wyjścia z niej jednak się chyba znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń