Weronika

piątek, 13 czerwca 2014

Roger Zelazny - Atuty zguby [Audiobook PL]

Pierwsza powieść "Kronik Merlina" już za mną, a mam nadzieję - przed Wami. Paczka jest już na pliki.poczytajmimako.pl. Torrent też już zaczął chodzić. Za chwilę komplet będzie także na chomiku.

Chciałbym przy okazji nadrobić zaległości i serdecznie podziękować za wsparcie, które spłynęło w ostatnich tygodniach. Środki te czekają spokojnie na ukazanie się "Mentatów z Diuny", co podobno ma nastąpić niebawem.

Wkrótce powinny zacząć pojawiać się pierwsze pliki "Tryumfu Fundacji" Brina. Pozycja ma ponad 300 stron, więc chwilę to może zająć. Natomiast wybrałem sobie mocnego kandydata na "przerywnik" zanim po Fundacji powrócę znów do GW i Amberu. Może Was zaskoczę (mam nadzieję, że tak!), ale mój wybór padł na T.W. White i "Miecz dla króla". Co nie oznacza koniecznie, że mam zamiar nagrać cały cykl o królu, co był raz na zawsze.

1 komentarz:

  1. Szkoda, ze to juz koniec Fundacji. Rogera Zelaznego calkiem niezle sie teslucha...ale cykl Fundacja jest jak dla mnie duzo ciekawszy.

    OdpowiedzUsuń