Weronika

piątek, 11 kwietnia 2014

Roger Zelazny - Ręka Oberona [Audiobook PL]

Tak troszkę mimochodem udało się nagrać i zmontować kolejną część Kronik Amberu. Nagranie dostępne jest tam, gdzie powinno.

Mnie, korzystając z dwóch dni weekendu, czeka migracja na nowy komputer z nowym systemem. Ponieważ jednak migrować będę stopniowo, nie powinno to spowodować szczególnych zakłóceń w hobbystycznym zapewnianiu kolejnych nagrań.

Swoją drogą, w związku z nimi spotkały mnie szczere życzenia spłonięcia w piekle. Eschatologicznie spływa to po mnie jak po kaczce. Zastanawiam się jednak, czym się tak narażam?

16 komentarzy:

  1. Sieć jest pełna mrocznych zakątków oraz ciasnych umysłów.
    Faktycznie nie Powinieneś się przejmować.
    W końcu większość z nas Cię lubi Mako...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie zwykła zazdrość trolla o głosie ropuchy
    Pozdrawiam i czekam na resztki Fundacji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem Twoim stosunkowo nowym słuchaczem - mam za sobą zaledwie kilka pozycji, ale chcę Ci bardzo podziękować. Stało się już moim rytuałem słuchanie Ciebie w drodze do pracy. Teraz sięgnąłem po Diune - chyba to jedno z pierwszych Twoich nagrań, ale genialnie je czytasz! Dziękuje, że chce Ci się to robić. Jestem pełen podziwu dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W krótkich słowach mako jesteś gość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mako zawsze się trafi ktoś cierpiący na ból du*%.
    Robisz bardzo dobrą rzecz, sprawiasz ludziom przyjemność to rzadkie, wręcz niespotykane. W dodatku dowiedziałem się o istnieniu słowa Eschatologia i już wiem co to znaczy :)

    Swoją drogą... przesłuchałem Star Warsy w twoim wydaniu po raz pierwszy (mimo uwielbienia dla filmu książek nigdy nie lubiłem ale dzięki tobie chyba polubię)

    Za Asimova mam ochotę cię ozłocić tylko jeszcze złota brak (pracuję nad tym).

    OdpowiedzUsuń
  6. MAKO to co robisz jest NIESAMOWITE, sprawiasz swoją pracą dużą radość dla mnie i (chyba nie przesadzę), tysięcy twoich wiernych fanów.
    I co najbardziej godne podziwu, robisz to za darmo kosztem twojego własnego czasu.
    Chylę czoła.
    NA POCHYBEL PSUBRATOM, KTÓRZY CIĘ KRYTYKUJĄ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj, proszę, z tymi psubratami, bo za chwilę dojdziesz do wniosku, że kto nie słucha, ten gorszy.

      Usuń
  7. Może nie gorszy, ale zapewne uboższy o doświadczenia związane z słuchaniem książek. Ja ze swojej strony dziękuję za całą "Diunę" i za "star wars".

    Mam również pewne pytanie, a mianowicie czy zechciałbyś nagrać sagę G. R. R. Martina "pieśń lodu i ognia"?

    Wiem, że na rynku są dostępne 2 audiobooki "gra o tron", z resztą zrobiona w formie fantastycznego słuchowiska, oraz "starcie królów" w w cudownej interpretacji Krzysztofa Banaszyka, niemniej obawiam się, że na pozostałe tomy nie doczekamy się zbyt prędko, kto wie, może nagranie zajmie tyle czasu co Martinowi pisanie "tańca ze smokami", czyli jakieś 5 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ku Twemu zgorszeniu przyznam się, że nie czytałem/nie oglądałem/nie słuchałem "Gry o tron" ani dalszych książek. Mam to w planach. Jeśli po przeczytaniu znajdę tam dla siebie miejsce, to być może. Ale obiecywać nie będę.

      Usuń
  8. źle mnie zrozumiałeś, po prostu chciałem użyć słowa, które ostatnio chodzi mi po głowie odkąd przypomniałem sobie na nowo Krzyżaków :-)
    Szowinistyczną świnią nie jestem :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. w Żelaznym widzę, już 3 tomowa lukę mam.. trzeba nadrobić:) Miej tam gdzieś w tyle głowy pozycje z ankiety - te na które padło trochę głosów można by kiedyś ruszyć. Dziękuję i pozdrawiam:) ps. troche nie zrozumiałem, za co ktoś Ci życzył spłonięcia w piekle? Coś na zasadzie artykułu z faktu: Nie mogę spać bo słucham Mako?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie też chciałbym sie dowiedzieć za co te piekielne życzenia.
      Pozdr Mako nagrywaj dalej i NA POCHYBEL... jak już to KRYSTIAN KADA elokwentnie ujął :)

      Usuń
  10. Mako jesteś Wielki! i każda próba oczernienia Cie to wiadome trolowanie ...
    Dzieki za To że jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, abstrahując od wątku głównego powyższego postu i samego nagrania... chyba wspominałem już o tym na Masie Kultury, ale powtórzę to i tutaj: jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej pracy. Wypełniając wczoraj pity, odwiedziłem bloga, by spisać sobie KRS, o którym wspominałeś w podcaście i zobaczyłem, ile nowych rzeczy nagrałeś od mojej ostatniej wizyty na tej stronie. Miło jest wi(e)dzieć, że ludziom chce się coś robić dla idei, dla innych, w ramach hobby, etc. Wielki "szacun" za wszystko, co robisz!
    Trzymam kciuki za przyszłość Twoją, bloga, audiobooków i Weroniki! Wszystkiego dobrego! Z okazji świąt i tak ogólnie!
    Pozdrawiam!
    Szymas

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja już się nie mogę doczekać 5 tomu Zelaznego. Przeciez ta Ręka Oberona się tak kończy.....Mako, nie jestes już ciekaw co tam jest dalej?:) No chyba do biblioteki pójdę! hehe A tak już po ochłonięciu: czy masz też w planach dalsze nagrania dot. Amberu - chodzi mi tutaj o Merlina - syna Korwina. Pozdro! I też jak coś to napisz o co cho z tym smażeniem w piekle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę utknąłem w Zagrożeniu Fundacji. Szczególnie, że okoliczności też mi niespecjalnie ostatnio sprzyjają. Ale Amber pewnie zrobię w całości. Tyle, że to chwilę potrwa :)

      Usuń